دستگاه حضور و غیاب برتر

دستگاه حضور و غیاب برتر::یکی از بهترین و کارآمد ترین دستگاهی است  که بین مدیران شرکت ,مدیران مدرسه و ... مورد استفاده قرار میگیرد. که مدیران از بودن و یا نبودن کارمندان و معلمان خود خبردار میشوند که ممکن است در این دستگاه میزان حقوق دریافتی هر شخص,  آمار مرخصی و...  مشخص شده باشد .

دستگاه حضور و غیاب در شرکت ها , مدارس و اماکن دولتی زیاد استفاده میشود .مدیران از این دستگاه برای  بررسی وجود افراد ویا نبودن آنها  در مکان کار خود استفاده میکنند .این دستگاه توسط برنامه نویسان برتر نوشته میشود که کار چندان آسانیی نمی باشد البته این برنامه نویسان در محل تحصیل خود بسیار از این گونه برنامه ها نوشته و به مراکز مختلف عرضه کرده اند و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه میکنند.یکی از بهترین خصوصیت این دستگاه میتواند حافظه ی بسیار بالا باشد که این دستگاه به خود اختصاص میدهد که میتوان  تعداد افراد بسیاری در این دستگاه ثبت شود.

دستگاه حضور و غیاب برتر با دو دسته به مردم شناخته شده است :

  • کارت :دستگاه حضور وغیاب که با کارت کار کند امکان آن که تقلب شود وجود دارد و مدیران از این گزینه زیاد استفاده  نمیکنند .به همین دلیل برنامه نویسان به جز کارت به روش های دیگری نیز پرداخته اند.

  • تشخیص هویت : دستگاه حضور غیابی که با تشخیص هویت برنامه نویسی شده باشد مورد اطمینان تمامی مدیران است زیرا امکان جعل آن تقریبا به صفر میرسد.و در اماکن مهم از این نوع روش استفاده بیشتری میشود و مورد استقبال مدیران شده است.

دستگاه های حضور و غیاب میتواند انواع مختلفی داشته باشند به طور مثال دستگاه هایی که با کارت کار میکنند و یک مکان برای کشیدن کارت در آن وجود دارد ,دستگاهی که با تشخیص هویت کار میکند که میتواند لمسی باشد و حسگر دارد که پرسنل انگشت خود را روی آن حسگر قرار میدهند.

دستگاه حضور و غیاب,دستگاه حضور و غیاب ارزان,قیمت دستگاه حضور و غیاب