مرکز تلفن دستگاهی است که وظیفه ی مدیریت کلیه ی تماس های تلفنی را عهده دار می باشد

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار فروشگاهی شایگان سیستم

 

نرم افزار پخش مویرگی و نرم افزار فروشگاهی شایگان سیستم

 

در نرم افزار پخش مویرگی این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند مدیریت و کنترل بهتری بر روی ویزیتورها و فرایندهای پخش داشته باشند که در اینجا به بعضی از این موارد اشاره خواهد شد. در تنظیمات مربوط به مدیریت تخفیفات، می‌توان نحوه محاسبه تخفیفات به خریداران را بر اساس کل فاکتور و یا هریک از ردیف‌های فاکتور (کالاها)، تعیین نمود. در تنظیمات مدیریت پورسانت نمایندگان فروش، میتوان امکان محاسبه پورسانت نمایندگان را بر اساس مبالغ دریافتی از مشتریان و یا بر اساس کل مبلغ فاکتور تعیین نمود و همچنین نحوه محاسبه پورسانت را از روی مبلغ فاکتور و یا مبلغ خالص (پس از تخفیفات به مشتری)، تعیین نمود.

در برنامه Pocket Cyber می‌توان محدودیت‌هایی را برای ویزیتور تنظیم نمود. برای مثال:

·                     می‌توان برای ویزیتور مشخص کرد که از کدام انبار اجازه فروش دارد.

·                     می‌توان تعیین کرد ویزیتور اجازه صادر کردن فاکتور مربوط به کدام نماینده فروش را دارد.

·                     مشخص‌کردن اینکه ویزیتور اجازه کار با کدام حساب‌ها را دارد.

·                     تعیین‌کردن کالاهایی که ویزیتور اجازه کار با آن‌ها را دارد.

·                     تعیین نام دستگاه برنامه نصب‌شدهPocket Cyber  براساس هر ویزیتور.

·                     کاربر فقط اجازه صدور فاکتور در نقاط مشخص‌شده در نقشه (محل مشتری) را داشته باشد.

·                     حداکثر فاصله مجاز از نقطه مشخص‌شده در نقشه، برای صدور فاکتور چقدر باشد.

امکان ارسال اتوماتیک فاکتور از برنامه پاکت سایبر بر روی تبلت به حسابگر وجود دارد. می‌توان برای کاربر سطح قیمت خاصی را در نظر گرفت و همچنین امکان انتخاب سطح دیگری از قیمت کالا جهت نمایش برای کاربر وجود دارد (سطح دوم قیمت).

می‌توان پس از صدور فاکتور در برنامه پاکت سایبر برای مشتری پیام کوتاه ارسال نمود و همچنین روش ارسال پیام کوتاه را از یکی از گزینه‌های موجود انتخاب نمود.

می‌توان دلایل عدم ویزیت را برای کاربر تعریف کرد که اگر کاربر به دلایلی نتوانست مشتری را ویزیت و فاکتور صادر کند، بتواند برای دلیل عدم ویزیت، یکی از گزینه‌های تعریف‌شده را انتخاب نماید. با استفاده از امکان یادآور در برنامه پاکت‌سایبر، می‌توان رخدادهایی را که نیاز به یادآوری آن‌ها می‌باشد را تعریف و زمان مورد نظر را برای هشدار رخدادها انتخاب نمود.

از دیگر امکانات برنامه پاکت‌سایبر، ایجاد فایل انبارگردانی می‌باشد. کاربر می‌تواند مانده‌های کالا را در انبار ثبت و به برنامه حسابگر ارسال نماید. با استفاده از امکان بارکدخوان کالا، سرعت ایجاد فایل انبارگردانی در برنامه پاکت‌سایبر، افزایش خواهد یافت.

هر ویزیتور می‌تواند روی دستگاه مربوطه با جزئیات و محدوده تاریخی دلخواه از عملکرد خودش گزارش بگیرد. در برنامه پاکت سایبر (Pocket Cyber)، می‌توان نوع گزارش و فیلتر تاریخی را برای گزارش مورد نظر تعیین و گزارش را به صورت لیست و یا نمودار مشاهده نمود. از انواع گزارشات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

·                     گزارش براساس کالا:در این گزارش ویزیتور می‌تواند بر اساس کالا و مبالغ فروش گزارش مورد نظر را مشاهده کند.

·                     گزارش بر اساس تاریخ: در این گزارش ویزیتور می‌تواند عملیات فروش و حسابداری خود را بر اساس تاریخ و مبلغ فروش مشاهده کند.

·                     گزارش بر اساس حساب: در این گزارش ویزیتور می‌تواند بر اساس مشتری و مبالغ فروش گزارش مورد نظر را مشاهده کند.

گزارش با جزئیات: این گزارش برای مشاهده فروش بر اساس حساب و تاریخ و مبلغ می‌باشد.

شرکت‌های پخش مویرگی بنابرنیاز خود می‌توانند از حسابگر پخش بازرگانی و یا حسابگر پخش صنعتی استفاده نمایند.

با  نرم افزار های پخش مویرگی شایگان مدیرت بهتر و منظم تری داشته باشید

 

 

در نرم افزار فروشگاهی حسابگر میتوان برای هر کالا تا ۲۱ بارکد تعریف نمود. تعریف ۵ واحد شمارش برای کالا و ارتباط بین این واحدها به یکدیگر، تعیین کنترل‌های موجودی و فی، اطلاعات فنی کالا، فی پیش‌فرض تخفیف و … از دبگر امکانات موجودی کالای حسابگر می‌باشد.

یکی از قابلیت‌های عمده نرم‌افزار فروشگاهی حسابگر، امکانات و تنظیمات متنوع برای قیمت‌گذاری کالاها می‌باشد. در نرم‌افزار حسابگر میتوانید برای هر کالا ۵ سطح قیمت فروش تعیین نمایید (مانند قیمت خرده‌فروشی، عمده فروشی و …). تعریف قیمت فروش به صورت تابعی از ۵ سطح قیمت فروش، میانگین و آخرین قیمت خرید در قسمت اطلاعات جزیی کالا برای شما فراهم شده است. به عنوان مثال می‌توانید قیمت فروش کالا را ۲۰ درصد بیشتر از آخرین قیمت خرید تعیین نمایید و همچنین قیمت فروش کالاها را به صورت دسته‌ای تغییر دهید. چنانچه از نرم‌افزار حسابگر در مانیتورهای تاچ اسکرین استفاده می‌نمایید برای افزایش سرعت کار در انتخاب کالاها، میتوانید عکس کالاهای پرفروش خود را در کناره‌های فاکتور فروش و فروش سریع اضافه نمایید. در نرم افزار فروشگاهی میتوان در کلیه فاکتورها، اسناد، حساب‌ها و کالاها فیلدهای اضافی تعریف و از این فیلدها در طراحی گزارشات استفاده نمود.

با استفاده از نرم افزار فروشگاهی میتوان از گزارشات، خروجی Excel گرفت و جهت تحلیل بهتر بعضی از گزارشات، از نمودا استفاده نمود.

برنامه حسابگر با قفل سخت افزاری ارائه می‌شود و میتوان استفاده هر کاربر از برنامه را با تعیین سطوح دسترسی و رمز ورود محدود نمود. همچنین علاوه بر تهیه پشتیبانی از اطلاعات توسط کاربر، امکان تنظیم و زمان‌بندی عملیات پشتیبانی اتوماتیک وجود دارد.

نرم افزار فروشگاهی در دو رده فروشگاهی برای کسب و کارهای کوچک (همای حسابگر) و حسابداری فروش شرکتی عرضه می‌شود. لطفا برای مشاهده امکانات تفصیلی هر برنامه به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

نرم افزار پخش مویرگی |نرم افزار صندوق فروشگاهی |نرم افزار فروشنرم افزار فروشگاهی  |نرم افزار مالی 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

بلوک سبک لیکا چیست؟

بلوک سبک لیکا چیست؟

اگر بخواهیم یک تعریف کلی برای بلوک سبک لیکا در نظر بگیریم گفته می شود که در واقع بلوک سبک لیکا در واقع همان بلوک های سبک سیمانی هستند که در آن ها به جای اینکه از سنگدانه های عادی استفاده شود و به کار برده شود از سنگدانه هایی از جنس رس استفاده می شود که به آن همان لیکا گفته می شود.در واقع نامی که رزای لیکا در نظر گرفته شده است از همان رس نشآت می گیرد و معنای دقیق تر آن رس منبسط شده می اشد.

همانطور که گفته شد سنگدانه های لیکا از جنس رس می باشند که به حالت انبساط درآمده اند و از لحاظ شکل ظاهری نیز به صورت گرد هستند.اگر به ظاهر آن بیشتر دقت شود می توان رنگدانه های قهوه ای تیره را در آن مشاهده کرد.

کاربرد اصلی بلوک سبک لیکا در ایجاد دیوار و سقف می باشد و علت استفاده از این محصول برای قسمت های مهمی مانند دیوار و یا سقف این است که ضخامت جداره های این بلوک به نسبت بلوک های دیگر بیشتر است و همین امر موجب می شود تا استحکام دیوار و سقف به این طریق بیشتر و بهتر باشد.

بلوک سبک لیکا برای استفاده بسیار مناسب است و دارای مزیت های فراوانی می باشد به همین علت است که در چند سال اخیر استفاده از این بلوک ها در مصارف ساخت و ساز افزایش شدیدی پیدا کرده است.

از نمونه ی مزیت های دیگر این بلوک می توان به وزن کم و همچنین عایق حرارتی و عایق صوتی و مقومت در برابر آتش و مهمتر از همه بالا رفتتن سرعت اجرای کار نام برد.

با توجه به این موضوع که بلوک سبک لیکا یکی از مهمترین مصالح ساختمانی به شمار می اید برای تهیه و به کار گیری آن دقت فراوانی نیاز است.این بلوک را از شرکت هایی تهیه کنید و به مصرف رسانید که از کیفیت اجناس آن اطمینان خاطر دارید.خانه بلوک به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده ی انواع مصالح ساختمانی بهترین این اجناس را با کیفیت بسیار بالا و قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

نرم افزار فروش شایگان سیستم

نرم افزار فروش شایگان سیستم

با توجه به گسترش روز افزئن کسب و کار و شرکت ها و ادارات و فروشگاه های بزرگ نیاز افرزاد به استفاده از ابزارهایی که کار آن ها را آسان سازد و موجب شود تا فعالیت کس و کار آسان تر صورت گیرد و مهمتر از همه اینکه خطا و یا اشتباهی در خرید و یا فروش و محاسبات صورت نگیرد به همین علت شرکت ها ناگزیر به استفاده از نرم افزارهایی شدند که فعالیت های مهمی از قبیل خرید و فروش و حسابرسی و... را برایشان تسهیل سازد و احتمال هر گونه خطا و یا اشکالی را سلب نماید.

نرم افزارهای بسیاری توسط شرکت های مختلف به این منظور به بازار وارد شده و مورد استفاده قرار گرفتند اما هر کدام از آن ها به خاطر مشکلاتی که داشتند به تریج از رده خارج شدند.

نرم افزار فروش شایگان سیستم یکی از بهترین و معتبرترین نرن افزارهایی می باشد که تا کنون توانسته است رتبه ی خوبی در بین نرم افزارهای مالی و اداری به خود اختصاص دهد.این نرم افزار در رده ی بالایی از نظر کیفی قرار دارد و مورد قبول بسیاری از شرکت های معتبر نیز قرار گرفته است.

این نرم افزار تهیه شده هز جدیدترین متدهای برنامه نویسی شده می باشد که متخصصان تمامی تلاش خود را به خرج داده اند تا امکانات جدید و بهتری را به این نرم افزارها اضافه کنند تا در نهایت کاربران بتوانند راحت تر و بهتر این نرم افزارها را به کار گیرند.

شرکت شایگان سیستم این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بهترین و کاربردی ترین نرم افزار اداری و مالی را به کار گیریند.

این شرکت خدمات پس از فروش ویژه ای را برای شما در نظر می گیرد و کار با این نرم افزار را به شما آموزش می دهد تا رضایت کامل را برای شما به ارمغان آورد.

از نمونه ی دیگر نرم افزارهای ارائه شده توسط شرکت شایگان سیستم علاوه بر نرم افزار فروش می توان به نرم افزار مالی و نرم افزار حسابداری و همچنین نرم افزار پخش مویرگی اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

ویژگی های ویدئو پروژکتور سونی

SONY PROJECTORS

ویژگی های ویدئو پروژکتور ::: سونی نام برند مطرحی است که در عرصه ها و تولیدات مختلف لوازم خانگی و تکنولوژی در جهان مطرح است و حال ویدئو پروژکتور های پیشرفته خود برای مکان های مختلف با قابلیت ها و امکانات مختلف ارائه کرده است.

از ویژگی های کلی یک ویدئو پروژکتور این است که باید توجه کرد چه اندازه دارای نور صفحه بالا و صفحه نمایش هوشمند است و با وجود هر نوری در اتاق یا سالن، تصاویر بوضوح و کیفیت بالا نمایش داده می شوند.

هر کدام از ویدئو پروژکتور ها دارای انواع متنوعی هستند که بایستی طبق نیاز افراد و محیط مورد استفاده، آن را خریداری کرد. ویدئو پروژکتور سونی دارای ورودی های مختلف از قبیل ویدئو سی دی، دی وی دی، کامپیوتر ها و دوربین های فیلم برداری هستند که می توانند آن ها را روی پرده نمایش با کیفیت بالا نشان دهند.

ویدئو پروژکتور های مقرون بصرفه، مناسب برای کلاس های مختلف درسی و آموزشی، اتاق های کوچک اتاق های جلسه هستند که با برد کوتاه یا پرتاب کوتاه موجود هستند.

ویژگی های کلی ویدئو پروژکتور سونی

سونی لوازم جانبی متنوع و گوناگونی برای استفاده در پروژکتور ها ارائه می دهد.

  • امکان نمایش تصاویر بسیار بزرگ توسط یک پروژکتور کوچک
  • دارای تصاویر طبیعی و روشن
  • ایده آل برای سالن های بزرگ
  • دارای برد هوشمند
  • نصب آسان با قابلیت انجام تنظیمات ساده
  • ویدئو پروژکتور های ایده آل با سهولت حمل
  • صرفه جویی در فضا
  • ایده آل برای کلاس های درس، فضا های نشست و میتینگ
  • نصب و راه اندازی آسان
  • دارای تصاویر وضوح بالا و مناسب برای طیف مخاطبان گسترده
  • مناسب برای تصاویر تجسمی، شبیه سازی، تالار های کنفرانس
  • پشتیبانی از طیف گسترده ای از رنگ های تصویر، فراهم کردن رنگ های دقیق و تصاویر زنده
  • حالت داینامیکی آن موجب افزایش روشنایی تصاویر و اشباع رنگ تصاویر و ویدئو ها می شود.
  • دارای پورت های USB، هدفون و قابلیت اتصال بلندگو
  • دارای نمایشگر پروژکتور سینمای خانگی
  • پرده نمایش با کیفیت بالا



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

تولیدات شرکت های تجهیزات هتلی چیست؟

 

شرکت های تجهیزات هتلی ارائه دهنده خدمات نگهداری، فروش، پس از فروش لوازم قفل کارتی و ارائه دهنده سرویس ها و لوازم مرتبط با هتل و اتاق های هتل است. قسمت پذیرش، لابی و پارکینگ هتل همگی نیازمند برخی از لوازم و تجهیزات امنیتی جهت ایجاد سهولت سرویس دهی و ایجاد آسودگی خیال برای خود، کارمندان و مراجعان هستند.

سازندگان تجهیزات هتلی و قفل کارتی با استفاده از میکروچیپ ها در حال ایجاد امنیت فزاینده جهت مسدودیت کامل در مقابل نفوذ هستند..

قفل کارتی یا هتلی، قفل کمدی، تجهیزات هتلی، قفل های درب انگشتی که به آن ها قفل های اثر انگشتی نیز گفته می شود به همراه مینی بار هتلی و قفل کارتی هوشمند هستند. ارسال و نصب قفل کارتی و لوازم جانبی بهمراه گارانتی بلند مدت، بصورت رایگان ارائه می شود.

نامرو تجارت یکی از شرکت های ارائه دهنده این سرویس ها است که توانسته نظر و رضایت مخاطبان را جلب کند. ارائه مشاوره رایگان انواع این تجهیزات نیز از دیگر خدمات این شرکت است.

آیا مصرف کنندگان از قفل کارتی راضی هستند؟

 

فروش قفل کارتی بعنوان یک محصول جدید در صنعت محبوبیت زیادی کسب کرده و تقریبا بطور کامل در حال جایگزین شدن با قفل های سنتی و غیر امنیتی است.

اینکه مصرف کنندگان از قفل کارتی بطور کامل راضی هستند یا خیر بایستی مورد بررسی خریداران و خود مشتریان قرار گیرد. اما این اطمینان را داشته باشید که نسبت به قفل های قدیمی دارای امنیت بسیار بالاتری بوده و مورد توجه هتل های کوچک و بزرگ قرار گرفته است. از دیگر خدمات، لوازم و فروش تجهیزات هتلی نامرو تجارت عبارتند از:

 

·       قفل کمدی

·       قفل کارتی هوشمند

·       قفل الکترونیک کارتی

·       قفل کارتی هتل تماسی

·       قفل کارتی هتل بدون تماس

·       پنل نمایش اعلان حضور مسافر

·       تابلو نشانگر وضعیت اتاق هتل

·       نشانگر وضعیت اتاق هتل

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

با کیفیت ترین نرم افزار فروش توسط شایگان سیستم


::با توجه به افزایش روز افزون جمعیت ایران و گسترش شرکت ها و مراکز خرید و فروش به تدریج روش های سنتی خرید و فروش از عرصه ی بازار کار خارج شدند و جای خود را به نرم افزارهای جدید و قدرتمند و پر سود دادند.این کار دارای مزایای بسیار زیادی می باشد:

اولین و مهمترین مزیت این نرم افزارها این است که امکان هر گونه خطا و اشکال و یا اشتباه را از سلب می نمایند و همچنین موجب تسریع کارها می شوند.

از جمله ی دیگر مزیت های این نرم افزار می توان به این مورد اشاره کرد که دیگر نیازی به چندین نیروی کاری برای انجام فعالیت های فروش و خرید و محاسبات اداری نمی باشد و شما می توانید به راحتی از طریق یک نرم افزار تمامی فعالیت های شرکت را کنترل و مدیریت کنید و از تمامی این فعالیت ها یک ریپورت داشته باشید تا در هنگام نیاز از آن استفاده کنید.

تا کنون نرم افزارهای فراوانی از جمله نرم افزار فروش و نرم افزار حسابداری و همچنین نرم افزار پخش مویرگی برای انجام خدمات و فعالیت های فروش به بازار وارد شده اند که هر کدام از این نرم افزارها به علت خطاها و ایراداتی که داشتند به مرور زمان از بازار کار خارج شدند و خیلی از آن ها نیز در حال حاضر در حال استفاده می باشد.

شرکت شایگان سیستم یکی از شرکت های تولید کننده و ارائه دهنده ی انواع نرم افزارهای مرتبط با خرید و فروش و حسابداری می باشد که توانسته است تا کنون تمام ایرادات و اشکالات نرم افزارخهای قبلی را برطرف سازد و یک نرم افزار قوی و کاربردی برای استفاده ی کاربران در اختیارشان قرار دهد.این نرم افزارها طبق جدیدترین متدهای برنامه نویسی و همچنین جدیدترین و راحت ترین روش های حسابداری و حسابرسی طراحی شده است و با هزینه هایی مناسب به مصرف مشتریان می رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv