پرواز با پاراموتور

رویایی پرواز برفراز آسمان از دیرباز تا کنون برای بشر لذت بخش بوده و می باشد به همین منظور وسایل و تجهیزات زیادی برای پرواز ساخته شده است که هریک ممکن است با دیگری کاملا متفاوت باشد و یکی از بهترین و پرطرفدارترین وسایل پروازی در عصر حاضر پاراگلایدر است .

 یکی از شاخه های اصلی پرواز با پاراگلایدرها پرواز با پارا موتورهاست از نکات مثبت و مزایای پاراموتورها وزن بسیار کم و حمل آسان آن است و میتوان آن را به مکان امن مورد نظر خود به راحتی انتقال داد.

در واقع آموزش پرواز با پاراگلایدر دارای سه دوره آموزش مبتدی,آموزش مقدماتی وآموزش متوسطه است که پس از گذراندن این دوره ها نوبت به پرواز با پاراموتور می رسد.

دوره مبتدی: برای کسانی که برای اولین بار قصد پرواز با پاراگلایدر را دارند  تمامی تجهیزات و وسایل لازم و هم چنین بیمه  در دوره مبتدی به هنرجویان ارائه میشود تا با اطمینان خاطر و در سلامت کامل پروازی لذت بخش را تجربه کنند.

دوره مقدماتی: علاقمندان به پرواز با وسایل پروازی ساده و سبک  در این دوره آموزش لازم را برای پرواز خواهند دیدهنرجو در این دوره پروازی با ارتفاع 750 متر از سطح زمین را به تنهایی تجربه خواهد کرد .

دوره متوسطه :برای یادگرفتن تکنیک های خاص پرواز هنرجو در دوره متوسطه پرواز و تکنیک های پیشرفته تر آن را یاد خواهد گرفت .

ما به شما اطمینان میدهیم با رعایت تمامی موارد امنیتی و وسایل حرفه ای تمامی دوره های آموزشی را به طور کامل به شما آموزش دهیم به طوری که با گذراندن این دوره ها بتوانید با خیالی راحت و با معلومات کامل پروازی امن و لذت بخش را تجربه کنید .

قیمت پرواز با پاراگلایدر

اگر در زمینه برگزاری دوره ها و هزینه های هر دوره سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید حتما با ما تماس بگیرید مشاورین ما شما به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد و شما را به طوری کامل راهنمایی خواهند کرد