مرکز تلفن دستگاهی است که وظیفه ی مدیریت کلیه ی تماس های تلفنی را عهده دار می باشد

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

نفربر هیدرولیکی

قیمت نفربر هیدرولیکی چقدر است؟


نفربر هیدرولیکی یکی از وسایل بسیار ضروری است که کاربرهای فراوانی دارد. همان طور که از اسمش پیدا است از آن برای جابه جایی افراد استفاده می شود.

یکی موارد بسیار پرکاربرد آن استفاده از نفربر در ساختمان سازی است.

همچنین برای جابه جایی افراد مسن و یا معلول بین طبقات و استفاده در برخی خانه های دوبلکس و ویلایی برای راحتی در جابه جایی.

برای خرید نفربر اولین سوالی که پیش می آید قیمت نفربر است.

هزینه نفربر هیدرولیکی با توجه به انواع کاربرده ها متفاوت است. همچنین می توانید با توجه به بودجه و نیاز خود نفربر مورد نیاز خود را سفارش دهید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

بشکه گیر

بشکه گیر چیست ؟

بشکه گیر همانطور که از نامش پیداست وسیله ای برای حمل و نقل بشکه است و در واقع در کارخانه ها یا کارگاه هایی که برای حمل بار بین مسافت های طولانی یا کوتاه بین انبار ها استفاده میشود. بشکه گیر نیز در خانواده لیفتراک دستی،  استاکر یا حتی جک پالت که عملکرد مشابهی دارند قرار دارد و  به مرور زمان همواره در حال پیشرفت بوده است. بشکه گیرها به دو دسته برقی و دستی تقسیم بندی میشوند.

شرکت آپار بالابر با سالها تجربه در زمینه بالابر، استاکر و انواع جرثقیل دستی، به شما این اطمینان را میدهد که انتخاب خود را به او واگذار کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

استاکر

استاکر چیست؟

استاکر دستگاه بزرگی  یا به گونه ای یک بالابر است که در جابجایی مواد فله استفاده می شود. عملکرد آن جمع کردن مواد فله مانند سنگ آهک، سنگ معدن و غلات روی یک سطح  است. ظرفیت استکرها به لحاظ اسمی برحسب تن در ساعت (tph) است. آنها به طور معمول بین انبارهای موجود در حیاط انبار حرکت می کنند. یک استاکر معمولاً می تواند حداقل در دو جهت حرکت کند: به صورت افقی در امتداد ریل و به صورت عمودی. 

استاکرها به دو دسته استاکر برقی و نیمه برقی تقسیم میشوند و مانند لیفتراک دستی  در ابتدا بصورت دستی کنترل می شدن ، بدون اینکه وسیله کنترل از راه دور داشته باشند. اما امروزه ماشین آلات مدرن معمولاً نیمه اتوماتیک یا کاملاً خودکار هستند. هم چنین بشکه گیر نیز عملکردی مانند این دارد با این تفاوت که در حمل بشکه موثر است. 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

قیمت بالابر

قیمت بالابر به چه عواملی بستگی دارد؟

همانطور که میدانید عوامل کثیری در تعیین قیمت و ارزش گزاری یک شی و یا یک وسیله موثر هستند. بالابر نیز از این قاعده مستثنی نیست. بالابر ها با توجه به نوعشان دسته بندی میشوند برای مثال میز بالابر برقی، بالابرفروشگاهی و ... بنابر این قیمت بالابر نیز به این عوامل بستگی دارد. البته کیفیت را نیز در هر اصلی نباید فراموش کرد. چه بسا مهم ترین عامل و حتی مهم تر از قیمت میباشد. موارد دیگری مانند استاکر نیز هستند که هم خانواده بالابر میباشند و برای حمل نقل بار در مسافت کم استفاده میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

فروش بالابر

فروش بالابرهیدرولیک

همانطور که میدانید بالابرها جهت حمل بارهای به خصوص سنگین کاربرد زیادی دارند و همین امر سبب شده فروش بالابر در شهرها به خصوص شهری مثل تهران رواج زیادی پیدا کند. بالابر هیدرولیکی، همانطور که از نامش پیداست به وسیله نیروی هیدرولیک کار میکند و این عامل سبب به حرکت در آمدن بالابر توسط چرخه هیدرولیک میشود. 

فروش بالابر در تهران

از آنجایی که تهران به عنوان مرکز کشور شناخته میشود پس حتما طبیعی است که بسیاری از کسب و کارها و خرید فروش ها در سطح این شهر رواج داشته که شرکت هایی که در کار فروش بالابر، استاکر،خودروبرهیدرولیک هستند، به راحتی محصولات خود را ارائه میدهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

بالابر

بالابر چیست؟

بالابر، یک سیلندر کوچک است که درست در کنار شیر هیدرولیک قرار دارد. بالابر و شیر هیدرولیک توسط یک میله کوچک به نام بازوی راکر متصل می شوند. امروزه به دلیل کاربردهای زیاد این وسیله،فروش بالابربسیار رواج یافته است. وظیفه بالابراطمینان از عملکرد بی صدای موتور و عملکرد کارآمد را بر عهده دارد. در واقع کاربردی که بالابرها دارند از اسمشان پیداست و جهت بالا و پایین بردن و حمل نقل بارها، افراد، استفاده میشود. برای مثال از بالابرفروشگاهی در فروشگاه ها برای حمل بارهای سنگین به انبار یا استخراج آنها استفاده میشود. یا میز بالابر برقی معمولا برای جابجایی در مسافت کوتاه کاربرد دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

قیر گونی

قیر چیست ؟

قیر یک مایع چسبناک قهوه ای تیره یا سیاه از هیدروکربن ها و کربن آزاد است که از طیف وسیعی از مواد آلی از طریق تقطیر مخرب بدست می آید. قیر را می توان از ذغال سنگ، چوب، نفت یا ذغال سنگ نارس تولید کرد. محصولات معدنی شبیه قیر را می توان از هیدروکربن های فسیلی مانند نفت تولید کرد. قطران ذغال سنگ از ذغال سنگ به عنوان محصول جانبی تولید کک تولید می شود. قیرگونی نیز مانند نصب ایزوگام کاربرد های زیادی دارد.

قیرگونی چه کاربردی دارد؟

 امروزه استفاده از قیرگونی نیز برای هموارتر کردن سطوح مختلف به خصوص زمین های ناهموار و یا جلوگیری از ورود رطوبت، هم چنین فروش قیر ساختمانی بسیار کاربرد دارد.

ازقیرگونی به عنوان مهر و موم برای سقف زونا و کاغذ تار و مهر و موم بدنه کشتی ها و قایق ها استفاده می شد.در گذشته، قطران چوب برای بادبان های ضد آب و قایق ها استفاده می شد ، اما امروزه بادبان هایی که از مواد مصنوعی ضد آب ساخته می شوند.

امروزه فروش قیر به خصوص فروش قیر در تهران بسیار رواج یافته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

فروش ایزوگام در تهران

شرایط فروش ایزوگام در تهران 

 

همانطور که میدانید ایزوگام در شهر های مختلفی توزیع کننده دارد اما مهم ترین و بزرگترین منبع، فروش ایزوگام در تهران است. شرکت های ارائه دهنده و نصب ایزوگام در تهران، همگی از یک سری شرایط برای ارائه خدمات برخوردار هستند و هم چنین اغلب آنها در کنار ایزوگام عمل قیرگونی یا مواردی مانند آسفالت بام را هم برای دیوار ها یا سقف خانه ها، فرودگاه ها ، استخر ها و ... انجام میدهند. هم چنین فروش ایزوگام در شهر های مختلف از جمله تهران با نرخ های متفاوتی مواجه است و قیمت ایزوگام ممکن است متفاوت باشد  که البته در اولین نگاه باید به کیفیت آن توجه کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

ایزوگام استخر

ایزوگام استخر چه کاربردی دارد؟

ایزوگام استخر نیز امروزه مانند بسیاری از محیط هایی که نیاز به نصب ایزوگام دارند، صورت میگیرد. به این شکل که بسیاری از صاحبان باغ و مجتمع های استخر دار، خانه های ویلایی، به فکر ایزوگام کردن استخر خود هستند. ایزوگام استخر علاوه بر اینکه رطوبت های مازاد استخر را به خود جذب میکند، با استفاده از ایزوگام طرح دار میتوانید جلوه زیبایی به استخر خود ببخشید. علاوه بر آن استفاده از یک ایزوگام با کیفیت مانند ایزوگام اصل دلیجان میتواند بسیار مسمر ثمر باشد. در کنار همه اینها دیگر کاربرد ایزوگام مانند استفاده به عنوان یک عایق رطوبتی را باید در نظر گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv

آسفالت بام

آسفالت بام چیست؟

 

 

اطلاعات نسبتا زیادی در رابطه با آسفالت موجود میباشد اما در رابطه با آسفالت بام باید گفت که آسفالت زونا متداول ترین ماده برای آسفالت بامی میباشد; زیرا بسیار مقرون به صرفه میباشند. همانطور که آگاه هستید در گذشته به جای آسفالت از قیرگونی  برای جلوگیری از رطوبت استفاده میشد و در واقع به عنوان یک عایق حرارتی به کار میرفت. هم چنین نصب ایزوگام نیز امروزه رواج بیشتری نسبت به قیرگونی پیدا کرده است. یکی از دلایل محبوبیت ایزوگام نیز قیمت ایزوگام است که بسیار مطلوب است.

نمایندگی ایزوگام دلیجان با به کارگیری بهترین و با کیفیت ترین متریال در نصب آسفالت بام به شما این نوید را میدهد که با خیالی آسوده کار خود را به بهترین نحو پیش ببرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
liana btv