دستگاه کنترل تردد

این سیستم ( دستگاه کنترل تردد ) یک ابزار امنیتی جهت تردد افراد در بخشهای مختلف یک مجموعه می باشد . این سیستم را می توان بر روی انواع درب، راه بند، گیت، آسانسور و ..... پیاده سازی نمود و به کمک آن تردد افراد را مدیریت نمود یا برای هر یک از قسمتها محدودیت ترددی تعریف نمود.

کنترل تردد افراد :

در این سیستم به هر فرد یک کارت یا تگ و ... داده می شود و دربهای مورد نظر با گیرنده های مربوطه مجهز می شوند. افراد با نزدیک شدن به دربها برای کسب اجازه تردد باید کارت خود را به گیرنده نزدیک کنند و در صورتی که گیرنده آن کارت را شناسایی و تایید نماید فرد مجاز به عبور از آن درب می باشد. همچنین در این سیستم می توان ترددها را به وسیله نرم افزار به راحتی مدیریت نمود.

کنترل تردد خودرو:

این سیستم که بر مبنای تکنولوژی پردازش تصویر است پلاک خودرو از تصویر موجود استخراج شده و تردد بر اساس محدودیت هاو زمان های خاص قابل گزارش گیری است.

قابلیت های سیستم دستگاه کنترل تردد :

1) تعیین هویت افراد

2)مدیریت تردد در مکان و حوزه های مختلف

3)ایجاد محدودیت برای دسترسی به مکانهای مختلف

4)کنترل ورود و خروج افراد و نظارت بر دربها

5) نظارت و کنترل لحظه ای به محدوده های تعریف شده و ارائه گزارش تردد ها

6) قابلیت تعریف دستور العمل و فرمانهای کنترلی جهت اجرا در هنگام وقوع رخدادهای مختلف

7)مکان  یابی افراد و رد یابی در نقشه

8) کنترل تجهیزات امنیتی دیگر نظیر آلارم ، دوربین ، اطفاء حریق و .....

انواع سیستم های کنترل تردد

الف) ساده ترین شاخه کنترل تردد ، کنترل درب می باشد. این سیستم در محل کار و در ساختمان های مسکونی کاربرد دارد.

این سیستم علاوه بر زیبایی دارای مزایای فراوانی میباشد از قبیل:

نصب و راه اندازی آسان ، ارزان قیمت ، کاهش هزینه های کابل کشی ، قابلیت اتصال به تلفن همراه و امکان دریافت گزارش تردد

ب )شاخه پیچیده و پر کاربرد سیستم کنترل تردد که از پر مصرف ترین طرح های اجرایی می باشد و در اکثر پروژه های صنعتی ، تجاری، مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و از قابلیتهای زیر برخوردار می باشد:

1) کنترل دسترسی به حداکثر 512 درب

2) معرفی 4000 کارت

3)قابلیت ضبط ویدئویی

4)قابل اتصال به 128 دوربین بدون نیاز به کامپیوتر اضافی بر روی سرور

5) چاپ کارتهای شخصی

6) کنترل اسانسور

7) دریافت یا اعلام آلارم

این سیستم قادر است 240 برنامه زمانبندی مختلف ، 480 گروه دسترسی در 240 منطقه  رزرو منوهای غذا ، اتاق هتل، اتاق کنفرانس ، سانس های تفریحی و ... را در اختیار کاربر قرار دهد . همچنین با این سیستم میتوان از طریق اینترنت و یا صفحه لمسی دستگاه رزرو محلی که در ساختمان نصب شده است رزرو خود را انجام داد . در ضمن نمایش چندین درب به طور همزمان ، نمایش تصاویر دوربین ، جستجو و پخش ویدئویی ، کنترل کارت های افراد، وارد کردن شماره کارت تا حداکثر 16 رقم با امنیت بالا از سایز مزایای این سیستم می باشد.

ج) سیستم کنترل تردد پیشرفته بالاترین شاخه کنترل تردد می باشد و در پروژه های بزرگ کاربرد فراوانی دارد که از مولفه های برجسته این سیستم می توان به امنیت بالا و سهولت در استفاده از نرم افزار برای کاربران اشاره کرد.

همچنین قابلیت های این سیستم به شرح ذیل می باشد:

واکنش نشان دادن به تمامی آلارم های برخوردی ، پیشرفته بودن ابزار گزارش دهی ، متصل کردن مجموعه ی زیادی از کنترلر های نامحدود ، پشتیبانی کردن پیشرفته تر ویندوز و ......

لازم به ذکر است نصب این سیستم به جهت انعطاف پذیر بودن آن برای هر تقاضایی بسیار آسان و کارکردن برای کاربر بسیار راحت می باشد. توسعه ماژول ها در سیستم در اختیار کاربر بوده و قابلیت تنظیم ارسال پیام به پیجر و تلفن همراه کاربر را نیز داراست.سرور سیستم کنترل تردد از 30 فایل مختلف از جمله فایل با فرمت اتوکد، حسابداری،نرم افزار های پیشرفته طراحی و ..... میتواند پشتیبانی کند.

دستگاه حضور و غیاب | دستگاه کنترل تردد