مالزی کجاست؟ |  تور مالزی

تور مالزی : مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا  یکی از متنوع ترین و زیبا ترین مکان های توریستی در دنیاست . جاذبه های گردشگری مالزی به قدری زیاد است که از سراسر جهان برای بازدید آن به این کشور مسافرت می کنند.

مالزی کجاست؟  مالزی شبه جزیره ای دارای مرز زمینی و دریایی با تایلند از شمال و مرز دریایی در جنوب با سنگاپور ، ویتنام در شمال شرقی و اندونزی در غرب است.از مهمترین اقوام در این کشور که در تاریخ آن نقش بسزایی داشتند ، مالایی ها بودند . در صورتی که به تاریخچه این کشور علاقمند هستید می توانید مقاله ” مالزی در زمان قدیم ” را مطالعه نمایید . 

مالزی شرقی مرزهای زمینی و دریایی با برونئی و اندونزی و مرز دریایی با فیلیپین و ویتنام دارد. روابط دوجانبه مالزی با سایر کشورهای منطقه برای مثال مالزی- سنگاپور، مالزی اندونزی و … بسیار عالی می باشد .

کوالالامپور پایتخت ملی و بزرگترین شهر مالزی می باشد. تور کوالالامپور صباح بین ایرانی ها و بسیاری از افراد جهان طرفداران زیادی داشته و هر ساله افراد زیادی از سراسر جهان در این تور شرکت میکنند . در ادامه برخی از اطلاعاتی که باید در مورد مالزی بدانیم را به اختصار بیان می کنیم .

مالزی با بیش از 30 میلیون جمعیت، 44 امین کشور پرجمعیت جهان است.

در اینجا به تور مختصر کشور مالزی را مورد بررسی قرار می دهیم لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راهنمای سفر به مالزی بازدید نمایید .

نقطه ی جنوبی یوروآستر قاره Tanjung Piai در مالزی است.

در مناطق گرمسیری، مالزی یکی از 17 کشور بزرگ است . آب و هوای مالزی استوایی ، گرم و مرطوب می باشد و به دلیل جنگل های بارانی ،درختان نخل و چمن پوشیده از رنگ سبز است .

زیان رسمی کشور زبان انگلیسی است که اغلب مسافران و گردشگران با این زبان سخن می گویند . گردشگری سهم مهمی در اقتصاد مالزی دارد .

مالزی یک کشور اسلامی و آزاد است . در زیر می توانید نقشه مالزی در جهان را مشاهده نمایید .